Friday, March 27, 2009

Post Tenangkan Minda : Makanan Favourite Hari Jumaat

Setelah dua post berat, aku try sejukkan balik blog dengan post nie...just nak citer makanan favourite aku every Jumaat. Venue nye, Warung Batu...ye Warung Batu yang kat sebelah dengan Wisma Persekutuan Johor Bahru, kat Jalan Syed Mohamed Mufti.

Menunye....nasi putih, sup kosong dan yang special nye...daging masak black pepper...memang kena dgn selera aku & poket aku...RM3.50 je....


Dessert, jelly + fruits....tengok pun dah tau sedap....RM2 je kos nye...
Sesapa yang nak try datang je kat Warung Batu, cari kedai Bob (Macam2 Ada) & kedai air (Gerai Endang)....

14 comments:

  1. chedin baik punya promo tu...
    nmpk sedap dessert tu...

    ReplyDelete
  2. salam chedin.. waa..jeles sedapnya ais jelly lama xmakan tuh.. blehlah belanja aku k.. aku tunggu hari jumaat ngan geng tetingkap...
    amacam kengkawan?

    yeyeyeh aku 1st...

    ReplyDelete
  3. camne maity bleh 1st nih.. :(

    ReplyDelete
  4. Che Din : sedapnya ais jelly!!!! saje je tau....hua.......

    Rindu, lama aku x makan kat warung batu...tingat zaman2 anak dara dulu..keh keh keh....

    Han, aku setuju sangat.....
    Mity : jgn lupa tumpangkan aku eh? he he he............

    ReplyDelete
  5. all of you are most welcome...kalau nak datang hari lain pun ada jugak...aku saje nak specialkan hari Jumaat...

    ReplyDelete
  6. tak pasal2 aku kena buat daging steak nie....dah, terliur ngan promo che din

    ReplyDelete
  7. Rehan gelak besar aku tgk komen ko. hehehhe..aku balas balik ye..yehyeh aku 1st...

    ReplyDelete
  8. pergh siap belawan3 nak jd org first kat blog chedin..:p

    heh, x tahan baca entry chedin kali ni..sumeeee nak cita pasal makan..nanti la korang ye..

    kedai air endang tu mmg dr aku kecik3 dia wujud..skrg pon wujud lagi? waa..cayalah! cuma skrg ni aku x brape suke gi warung batu sgt, kotor n sesak. dulu cantik aje sblm dirobohkan..hmm..

    ReplyDelete
  9. warung batu tu dh byk kali kena dgn MBJB & Kesihatan tp org still prefer kt situ compared to gerai baru kt JOTIC...

    ReplyDelete
  10. akupun dulu ske lepak warung batu tuh.. tp aku xpanggil warung batu.. tu yg cam blur2 chedin panggil warung batu...
    tapi kalo ais jelly aku lagi ske kat tepian lido.. tp dah xde kdai2 tuh..

    ReplyDelete
  11. salam..chedin x nk kalah ye..ade makanan gak..pasnih masak pulak chedin nih..abis la pengaruh geng tetingkap..tggu ko masuk tgkap je ...;)

    ReplyDelete
  12. aku klu masak pn yg biasa2 je...segan nk share dgn chef2 tetingkap yg expert...heheheh...

    ReplyDelete
  13. pergh pandai masak gak..malunya aku..

    aa tingat mee soto jotic..sedap! indon style.

    ReplyDelete
  14. memasing entry serang menyerang ni nampaknya..

    bila2 korang nak pi makan kat warong batu, call je aku. kalo uncle john dtg pon aku sanggup batalkan meeting haha

    ReplyDelete